0
Мої бажання
0
Сравнение
UA
Bи шукали: "3453454435"
0
0
0

Душові двері в нішу Kolo FIRST скляна розсувна 90х190 ZDRS90214003

Код товару: 29671
Є в наявності
Душові двері в нішу Kolo FIRST скляна розсувна 90х190 ZDRS90214003
Душові двері в нішу Kolo FIRST скляна розсувна 90х190 ZDRS90214003
Душові двері в нішу Kolo FIRST скляна розсувна 90х190 ZDRS90214003
0 (0)
14773 грн
Доставка
Оплата
Гарантія
Доставка
  • Самовивезення в Одесі-безкоштовно
  • Доставка по Одесі-безкоштовно (Великогабаритний товар узгоджуємо окремо)
  • Відправка по Україні кур'єром до дверей або Новою поштою післяплатою
  • Подробнее о доставке
Оплата
Гарантія
Короткий опис
Артикул:
ZDRS90214003
Торгова марка:
KOLO
Колекція:
FIRST
Країна виробник:
Польща
Тип:
в нішу
Матеріал вітража:
скло
Відкривання дверей:
розсувні на роликах
Конструкція:
трьохелементна
Розташування дверей:
права / ліва
Форма:
прямокутна
Колір вітража:
матовий (сатин)
Наявність профілю:
з профілем
Колір профілю:
хром (глянцевий)
Ширина, см:
90
Висота, см:
190
Ширина входу, см:
44.7
Можливість регулювання, см:
85-87.5
Товщина скла, мм:
4
Колір профілю та фурнітури:
хром
омплектація
Ручки, петлі, власники, кронштейни в комплекті
Піддон, сифон і бокова стінка докуповуються окремо
Детальніше про товар

Бренд KOLO – відомий у Європі виробник виробів для ванної кімнати з більш ніж 50-річними традиціями. Якість та дизайн є пріоритетом у виробництві кераміки та меблів для ванних кімнат бренду KOLO.

Стиль та якість
Високо цінуються серії кераміки та меблів для ванних кімнат у співпраці з відомими дизайнерами, такими як Антоніо Чіттерріо. Хороший дизайн та інноваційні технічні рішення відрізняють вироби Kolo.
Нові серії кераміки та меблів Traffic та Nova Pro поєднують у собі сучасний дизайн з технічними інноваціями. Функціональні та сучасні серії серед іншого пропонують слив 4/2 л, покриття Reflex Kolo для ідеальної гігієни та унітази без обідка.Rimfree®. Стелажі Technic GT для підвісних унітазів гарантують надійність, економічність та естетичний зовнішній вигляд.

KOLO – Стиль у кожній деталі
У 2011 році було змінено зовнішній вигляд логотипу та запущено новий слоган „Стиль у кожній деталі”. Нова стратегія підтримує імідж компанії як інноваційної, міжнародної, з широкою пропозицією стильних та якісних виробів. Комунікаційні матеріали наголошують на головних перевагах бренду: сучасне виробництво, позачасовий стиль та інноваційні технічні рішення. Синонімом бренду є вишукана простота.

Якість та екологія                
Інноваційні рішення тастильний дизайн роблять вироби бренду KOLO добре пізнаваними, що підтверджується численними нагородами та сертифікатами. Остання нагорода була присвоєна за рішення унітазу без обідка Rimfree, який отримав звання Лідер Інноваційi (2012), Вибір Року 2013 журналу „Ванна”, Золота Медаль Міжнародного Ярмарку у Познані 2014.

Бренд KOLO піклується про довкілля. На виробництві використовують водозберігаючі та енергозберігаючі технології. Бренд отримав почесне звання Покровителя Екології у Польщі та Європейську екологічну нагороду.

Відгуки та питання покупців
Всього 0 відгуків

Ще немає жодного відгуку. Жодного прихильника чи критика.

Залиште свій відгук або питання
Ваша оцінка товару
Жахливо
Так собі
Нормально
Добре
Відмінно